疫情趨穩 準買家部署出動覓筍盤 50指標屋苑周末預約睇樓量續升

利嘉閣地產研究部主管陳海潮表示,疫情近日暫趨穩定,部分有剛性需求的準買家開始出動睇樓,市場氣氛漸回暖,周末二手屋苑預約睇樓量持續靠穩上升。根據利嘉閣地產研究部數據估算,全港50個指標屋苑共錄1,125組客戶於周末預約睇樓,按周上升2.7%,連升兩周。雖然市場短期內仍觀望疫情發展,但願意減價的放盤陸續出現,準買家則「吼準」入市時機。

按地區劃分,全港三區指標屋苑的周末預約睇樓量兩升一持平,其中港島區升幅較顯著,港島區8個指標屋苑於周末暫錄185組客戶預約睇樓,按周增加5.7%。利嘉閣地產逸樺園一行高級經理吳玉蘭指出,趁疫情有回穩跡象,不少準買家出動睇樓,康怡花園部分有意放盤的業主,亦開始願意開放單位供客人睇樓,並提供議價空間,令本周末睇樓量增加。吳玉蘭預料,若疫情持續穩定,下半月屋苑交投量有望回穩。

九龍區方面,21個指標屋苑於周末暫錄460組客戶預約睇樓,按周增加4.5%。利嘉閣地產都會豪庭分行首席聯席董事鄧達榮表示,近日客人回流二手,新都城周末預約睇樓量靠穩,而且部分業主提供少量減幅,並有限度開放二人或以下可參觀放盤,新都城目前約有150個放盤,較早前約130個增加15%,準買家見選擇增加亦外出尋盤。鄧達榮指,新都城本月暫錄約14宗成交,較上月同期的11宗稍增,本月成交之中有12宗為兩房戶,反映上車單位有剛性入市需求。

至於,新界區21個指標屋苑本周末暫錄480組客戶預約睇樓,按周無升跌。利嘉閣地產天盛分行經理蕭啟諾指出,鄰區屯門新盤帝御‧金灣新加推的一批單位,部分樓價與嘉湖山莊二手價格相近,吸引不少準買家先行考慮新盤,本周末嘉湖山莊預約睇樓量減少。蕭啟諾又指,本月首13日屋苑暫僅錄約5宗成交,較過往的上半月交投大減,他預計,要待新盤銷售後向隅客回流,區內交投將恢復至正常水平。

發稿:利嘉閣地產資料研究部