年尾傳統淡季 業主買家離港外遊 50指標屋苑周末預約睇樓量下跌3.0%

利嘉閣地產研究部主管陳海潮表示,臨近聖誕及新年假期,不少二手業主、買家離港外遊,睇樓及買賣活動受影響,儘管中美達成首階段貿易協議以及本地社會氣氛緩和,惟暫未刺激購買力回流,周末二手屋苑預約睇樓量受壓。根據利嘉閣地產研究部數據估算,全港50個指標屋苑共錄1,280組客戶於本周末預約睇樓,按周減少3.0%。節日氣氛濃厚,料年底前二手交投仍會偏淡靜。

按地區劃分,全港三區指標屋苑的周末預約睇樓量兩跌一持平,其中以九龍區的跌幅較大,該區21個指標屋苑本周末暫有495組客戶預約睇樓,按周下跌5.7%。利嘉閣地產都會豪庭分行高級聯席董事鄧達榮表示,儘管中美貿易戰及社會事件緩和,但負面情緒持續困擾買家,在聖誕節長假前入市意欲薄弱,新都城周末預約睇樓量受壓。鄧達榮指出,不少買家及業主外出旅遊,近日區內睇樓客量減少,而普遍業主僅維持約3%至5%的議幅,未能刺激買家即時入市,二手交投動力欠奉。

港島區8個指標屋苑於周末暫錄180組客戶預約睇樓,按周下跌5.3%。利嘉閣地產逸樺園一行高級經理吳玉蘭表示,十二月份乃傳統淡季,二手買賣氣氛一般較靜,今個月康怡花園暫時只有約2宗成交,而屋苑未來兩天預約睇樓量按周下跌。吳玉蘭指出,疲弱市況下,屋苑業主提供一定議價空間,惟不少買家還價幅度超過一成,令交投步伐變得膠著,預料最快要到新年後市場氣氛才會變得明朗。

至於,新界區方面,21個指標屋苑於周末暫錄605組客戶預約睇樓,按周持平。利嘉閣地產東涌區高級分區董事關騰達表示,儘管社會運動逐漸減弱,但買家仍處於觀望狀態,暫未重拾積極意欲入市,預計跨年前區內交投較為受壓。關騰達指出,雖然在長假前仍有部分用家搵樓睇盤,但出價明顯審慎,同時二手業主大幅減價意欲不高,雙方互相拉鋸,加上鄰區新盤吸納不少購買力,故本月東涌區內二手成交淡靜,暫時只有約22宗買賣。

發稿:利嘉閣地產資料研究部