憂經濟前景轉差 資金審慎觀望 50指標屋苑周末預約睇樓量再跌4.9%

利嘉閣地產研究部主管陳海潮表示,本港政治紛爭不斷,社會運動多區爆發,觀望氣氛濃厚,加上憂慮中美貿戰影響經濟前景,買家入市信心薄弱,周末二手屋苑預約睇樓量連挫三周。根據利嘉閣地產研究部數據估算,全港50個指標屋苑共錄1,175組客戶於本周末預約睇樓,按周下跌4.9%,連跌三周。二手業主減價空間有限,難以吸引資金積極進場,料短期屋苑交投表現仍會受壓。

按地區劃分,全港三區指標屋苑的周末預約睇樓量全線下滑,其中以新界區的跌幅較顯著,該區21個指標屋苑於周末暫錄470組客戶預約睇樓,按周急跌5.1%。利嘉閣地產大埔中心分行首席聯席董事招權峰指出,政治紛爭不斷,社會運動持續出現,令未來兩天買家預約睇樓活動近乎「停頓」。招權峰又指,業主觀望事態發展,現時不急於減價沽售,而部分買家見二手「筍盤」欠奉,寧轉投付款辦法較靈活的新盤市場,今個月大埔中心暫僅錄1宗成交,交投氣氛相當淡薄。

港島區8個指標屋苑於周末暫錄190組客戶預約睇樓,按周下挫5.0%。利嘉閣地產嘉亨灣二行經理黃諾文表示,區內二手觀望氣氛非常濃厚,業主對一連串社會運動靜觀其變,暫時不願大幅降價,現時嘉亨灣一個實用面積314呎的一房單位叫價約由800萬元起。黃諾文指出,現時買家入市意欲欠奉,八月份區內暫時只有2宗成交,買賣兩閒,而嘉亨灣周末預約睇樓客量冷清。

九龍區方面,21個指標屋苑於周末暫錄515組客戶預約睇樓,按周下跌4.6%。利嘉閣地產新西九龍豪宅(奧運站)分區董事鄭運就表示,本港的社會運動持續發生,近日買家入市態度及睇樓意欲都明顯減弱,加上中美貿戰再度升溫,股市大幅波動,周末奧運站區內屋苑預約睇樓量大減3成。鄭運就指出,由於市況轉差,個別二手業主開始調整叫價,減價約5%吸引買家。今個月奧運站成交約有5宗,而上月全月則有17宗,預計當區內新盤登場可望改善買賣氣氛。

發稿:利嘉閣地產資料研究部