憧憬中美貿易戰解決 向隅客回流二手 50指標屋苑周末預約睇樓量上升2.7%

利嘉閣地產研究部主管陳海潮表示,市場繼續憧憬下周中美官員會面,並解決中美貿易紛爭,配合港股近日回復勇態,二手買家的入市情緒持續升溫,加上新盤向隅客回流,帶動屋苑預約睇樓量造好。不過,農曆新春長假將至,個別準買家、業主開始預備過年,限制本周睇樓量升幅。根據利嘉閣地產研究部數據估算,全港50個指標屋苑共錄1,320組客戶於本周末預約睇樓,按周上升2.7%。預期下周開始踏入新春假期,料二手屋苑預約睇樓量將大幅減少。

按地區劃分,全港三區指標屋苑的周末預約睇樓量兩升一跌,其中以新界區的升幅最顯著,該區21個指標屋苑於周末暫錄600組客戶預約睇樓,按周急增7.1%。利嘉閣地產葵青-青衣灝景灣一行首席聯席市務董事彭錦添指出,雖然臨近農曆新年,惟近日二手仍然活躍,不少準買家希望在過年前買得心頭好,態度十分積極,區內樓價亦開始由低位回升,加上一手銷情暢旺,樓市提前出現小陽春。彭錦添又指,市場氣氛轉好,早前積壓的購買力爆發,未來兩天區內預約睇樓量向好。

九龍區21個指標屋苑於周末暫錄495組客戶預約睇樓,按周增加1.0%。利嘉閣地產都會豪庭分行聯席董事鄧達榮表示,多個新盤低開,刺激買家置業意欲,個別新盤向隅客回流區內二手,今個月新都城錄得9宗買賣成交,當中實用面積363平方呎的細單位佔5宗,可見近日上車用家頗為活躍。不過,鄧達榮指出,600萬元以下的細單位筍盤正趨減少,料買賣雙方將重返膠著狀態,加上臨近春節長假,本周末新都城預約睇樓量大致靠穩。

至於,港島8個指標屋苑於周末暫錄225組客戶預約睇樓,按周減少4.3%。利嘉閣地產太古城恆山閣(A組)高級經理黃凱達表示,太古城樓價由高位回落一定幅度,吸引用家開始吼位承接,現時一個兩房單位入場費約由780萬元起,而近日整體市場氣氛回勇,亦帶動資金提速入市,刺激太古城本月至今累錄15宗買賣成交,迫近上月全月的16宗。不過,由於現時離農曆新年尚餘不足兩星期,在傳統節日氣氛影響下,太古城未來兩天預約睇樓量回落。

發稿:利嘉閣地產資料研究部