樓價持續回落 刺激買家出動尋寶 50指標屋苑周末預約睇樓量急升6.0%

利嘉閣地產研究部主管陳海潮表示,二手樓價持續回落,不少屋苑錄得低價成交,漸漸吸引一直持觀望態度的用家外出睇樓,加上有部分新居屋申請者,預先在月底攪珠結果公布前在二手市場睇樓探盤,刺激周末預約睇樓量急升。根據利嘉閣地產研究部數據估算,全港50個指標屋苑共錄1,230組客戶於本周末預約睇樓,按周再升6.0%,連升三個星期。

按地區劃分,全港三區的指標屋苑周末預約睇樓量齊齊造好,當中以港島區的升幅最為顯著,該區8個指標屋苑於周末暫錄190組客戶預約睇樓,按周大彈8.6%。利嘉閣地產逸樺園一行高級經理吳玉蘭表示,經過一輪持久的拉鋸戰後,個別康怡花園業主願意降價約10%吸引買家,近日交投氣氛明顯較上月好轉,今個月首16天暫時錄得2宗買賣,已追平十月份全月2宗成交。吳玉蘭指出,現時買家態度進取,主動查詢問盤,但普遍還價幅度較深,所以相信當平價盤消化後,交投有機會回復平靜。

新界區21個指標屋苑於周末暫錄560組客戶預約睇樓,按周急升7.7%。利嘉閣地產新北江1行A組市務經理蕭浚樑表示,嘉湖山莊樓價回落幅度較大,買家與業主對價格的差距逐步收窄,利好交投步伐,相信嘉湖山莊本月最終可望錄得約20宗買賣。蕭浚樑又表示,屋苑最新三房成交價已跌穿500萬元,相信有住屋需要的用家會陸續入市,周末嘉湖山莊預約睇樓量上升。

九龍區21個指標屋苑於周末暫錄480組客戶預約睇樓,按周增加3.2%。利嘉閣地產都會豪庭分行聯席董事鄧達榮表示,區內業主態度持續軟化,吸引買家出動尋寶,近日買賣氣氛略有改善,周末新都城預約睇樓量上升。鄧達榮指出,今個月將軍澳區內暫錄得約40宗二手住宅買賣,當中居屋、公屋的買賣佔近一半,相信主要是白居二買家入市帶動,而近日亦接獲有不少新居屋申請者的查詢問盤,料攪珠結果公佈後,可進一步釋放購買力,為區內上車屋苑交投帶來支持。

發稿:利嘉閣地產資料研究部