加息潮殺到 新盤準買家咁樣講…

1
2
3
4
previous arrow
next arrow
1
2
3
4
previous arrow
next arrow

香港銀行加息後首個新盤屯門上源,今日(9月29日)截止認購,發展商萬科置業(香港)指連日累積逾4,300票登記,超額認購逾11倍。對於加息潮殺到,部分參觀該盤示範單位的準買家,都表示未有擔心。

●陳先生:每月相差唔多
尚未投身社會工作的陳先生就表示,「今次算係第一次買樓,家人諗住買個三房單位自住。」

對於未來進入加息周期,佢就話:「都係每月供多嗰幾百蚊,相差得幾多呀?!」近日樓價有下跌跡象,他則亦擔心會「買貴貨」,?過由於該盤呎價不用一萬元,故亦比較安心。

●黃先生:買樓供樓睇長遠
銀行宣布加息,但從事建築業的黃先生則「好淡定」,並指:「供樓好長遠嘅,唔係睇一時三刻加幾多,以前夠試過息口上到2.9厘,又有咩好擔心?」

●邱小姐:利息唔會一下子加好多
邱小姐本身有自住物業,但考慮再買一間投資。她表示:「加息其實都驚驚哋㗎,不過應該唔會一下子加好多,OK嘅!」