周末一手缺乏焦點 買家轉投二手尋寶 50指標屋苑兩天預約睇樓量增加3.3%

利嘉閣地產研究部主管陳海潮表示,隨著復活節及清明節長假期結束,買家及業主陸續返回市場,雖然近日中美貿易戰升溫,惟不少買家相信「磚頭」的穩定性,加上尚待一手大盤登場,而自住用家入市心態普遍積極並流入二手,帶動未來兩天指標屋苑預約睇樓量向好。根據利嘉閣地產研究部數據估算,全港50個指標屋苑共錄1,575組客戶於本周末預約睇樓,按周增加3.3%。

按地區劃分,全港三區的周末預約睇樓量各有升跌,當中九龍區的升幅最為顯著,21個指標屋苑於周末暫錄600組客戶預約睇樓,按周急增6.2%。利嘉閣地產淘大一行(A組)助理分區經理鮑允中指出,儘管因憂慮中美兩國開打貿易戰,港股近日大幅波動,惟樓市氣氛仍未有受到太大影響。鮑允中表示,將軍澳新盤銷情理想,連帶九龍灣區內業主叫價亦有所提高,普遍兩房單位的叫價已升至近600萬元水平,由於升勢急速,令準買家的適應及考慮時間增加,交投步伐有所減慢,今個月淘大花園暫時只有約1宗買賣,但同時亦有部分買家轉投同區二線屋苑,區內整體的氣氛及預約睇樓量保持不俗。

新界區21個指標屋苑於周末暫錄730組客戶預約睇樓,按周增加2.8%。利嘉閣地產荃豐中心分行(A組)助理分區市務經理朱倩敏指出,復活節長假期過後,買賣雙方重返市場各就各位,周末區內二手屋苑預約睇樓量普遍回升。朱倩敏表示,由於上車需求強勁,用家積極「落區」搵筍盤,而區內業主叫價進取,亦有多組客人爭同一單位情況出現,令業主即場反價,市況頗為熾熱。

港島區方面,8個指標屋苑於周末暫錄245組客戶預約睇樓,按周減少2.0%。利嘉閣地產嘉亨灣二行經理黃諾文指出,上月嘉亨灣二手成交約有9宗,鯉景灣則約有4宗,交投表現不俗。但受復活節及清明節等一連多日假期影響,部分業主、買家自製長假期外遊,最近區內的成交及睇樓量都有所回落。他又認為,近日股市大上大落,「磚頭」的穩定性相對較高,買家的入市意欲仍強,整體市場氣氛未有轉差,料下周起區內二手屋苑的睇樓量及買賣將會回復正常。

發稿:利嘉閣地產資料研究部