市場氣氛佳 投資買賣意欲漲 50指標屋苑周末預約睇樓量再升2.3%

2018年股市開局亮麗,買賣投資情緒普遍傾向樂觀,而換樓客退稅寬限期延長至12個月對市場屬正面,用家積極四出尋寶,刺激50指標屋苑預約睇樓量連續兩周上揚。據利嘉閣地產研究部數據估算,全港50個指標屋苑共錄1,535組客戶於本周末預約睇樓,按周再升2.3%,連升兩周。馬鞍山新盤「雲海」登場,市場氣氛進一步推高,預料農曆新年前購買力可望繼續釋放,有利二手屋苑買賣活動。

按地區劃分,全港三區的周末預約睇樓量全線向上,當中以九龍區的升幅較顯著,該區21個指標屋苑於未來兩天暫錄590組客戶預約睇樓,按周再升4.4%。利嘉閣淘大一行(A組)高級經理鮑允中表示,長假期結束後,近一周淘大花園的睇樓量已見改善,惟交投進展較慢,本月暫時錄得約5宗買賣。鮑允中指出,普遍屋苑業主看好後市,善價而沽,一個實用面積約356呎的低層單位叫價逼近600萬元,令買家需較多時間考慮,但他認為,買家消化後最終仍會入市,料農曆新年前市況可望保持暢旺。

港島區8個指標屋苑於未來兩天暫錄295組客戶預約睇樓,按周上升1.7%。利嘉閣地產英皇道分行經理馮佩芳表示,樓換樓退稅寬限期延長至12個月對市場來說屬正面影響,但現時買家在二手市場換樓,仍受按揭成數限制,動用的首期資金較大,故相信資金仍會傾向選擇新盤市場。另外,馮佩芳指出,股市屢破新高,料會有部分買家獲利後,將資金轉投樓市,或有利後市發展。

至於新界區方面,21個指標屋苑於周末暫錄650組客戶預約睇樓,按周微升0.8%。利嘉閣地產屯門大興分行市務經理羅家熙表示,由於市場氣氛熾熱,上車客積極尋找筍盤,以現時大興花園一個兩房單位為例,入場費約由440萬元起,相對市區樓仍較為低水,故吸引不少外區客人查詢及預約睇樓。不過,他又表示,現時兩房的供應十分緊絀,屋苑可供參觀的兩房匙盤只剩餘十數個。

發稿:利嘉閣地產資料研究部